V ČEM JE TRUCKBOARD NOVÝ?



NEUSTÁLE V POHYBU


Reklamou označené návěsy nákladních vozů již našly své místo mezi tradičními nosiči reklamních ploch. Proti klasickým billboardovým plochám mají jednu vlastnost, která je mnohdy staví nad zmiňované billboardy – jsou neustále v pohybu. TRUCKBOARD se tedy stává pohyblivým nosičem reklamní plochy, kterou lze pozorovat v různých situacích – během jízdy v autě, chůze po chodníku, stání na křižovatce či při vykládání zboží. To jsou jen příklady situací, při kterých je možné se s pohyblivou reklamou setkat. Je zcela nepopiratelným faktem, že pohyblivá reklama má větší předpoklady zaujmout potenciálního zákazníka než reklama statická. Návěs nákladního vozu se svými více než 70 m2 představuje ve srovnání s uvedenými plochami jeden z největších prostorů pro umístění reklamy na současném trhu vůbec. Pohyblivost a velikost jsou zárukou nepřehlédnutelnosti reklamy na návěsu nákladního vozu.

EFEKTIVITA


TRUCK-BOARD představuje novinku v technologii aplikace konkrétní reklamy na skříňový návěs. Místo doposud užívaného polepu návěsu samolepicí folií přináší TRUCKBOARD užití digitálně potištěné plachty vypnuté do speciálního rámu, který je umístěn přímo na návěsu vozu. Podobně jako před časem nahradila reklama umístěná na potištěné plachtě malbu na fasádách domů, nastává nyní doba pro uplatnění potištěné plachty v oblasti reklamy na nákladních automobilech. Ve světě reklamy stále více platí hesla jako aktuálnost a flexibilita. Výrobci reklamy se musí rychle a co nejefektivněji přizpůsobit aktuálním požadavkům klientů. To všechno TRUCKBOARD splňuje v plné míře. Díky snadné výměně plachty může rychle a levně zareagovat na nový požadavek konkrétní reklamní kampaně. V této skutečnosti má TRUCKBOARD nespornou výhodu v porovnání s polepem skříňových návěsů, který je jak časově tak finančně náročný. Účinnost TRUCKBOARDu se pak zvyšuje v případě imageových kampaní z nejrůznějších oblastí, které si kladou za cíl efektivně oslovit běžného spotřebitele.